IVR (automātiskais atbildētājs)

KAS IR IVR (INTERAKTĪVĀ BALSS ATBILDE)?

Tas ir izplatīts saīsinājums no interaktīvās balss atbildes nosaukuma. IVR automatizētās tālruņa sistēmas izmanto kontaktu centri, lai atbildētu uz ienākošajiem zvaniem vai atbildot uz izejošo zvanu, sniegtu zvanītājam ierakstītu ziņojumu ar iespējām un informāciju.

Zvanītāji var ievadīt savu atbildi, izmantojot tālruņa tastatūru (tonālā zvanīšana) vai balss komandas (IVR ar balss atpazīšanu). Pēc tam IVR sistēma, izmantojot maršrutēšanu, novirza zvanu uz aģentu vai pašapkalpošanās lietojumprogrammu.

IVR bieži ir pirmā mijiedarbība starp zvanītāju un organizāciju, zvanot uz zvanu centru, tāpēc tas var ietekmēt zvanītāja uztveri, izmantojot balss toni un lietošanas ērtumu. 

IVR izveidē svarīga ir diktora balss (tembrs, vecums), kā arī džingls, kas tiek atskaņots, kamēr klients gaida savienojumu. 

Šos pakalpojumus nodrošinām kā vienas pieturas aģentūra, piedāvājot lielu balsu izvēli no balsu bankas, tāpat klienta rīcībā ir arī mūzikas komponēšanas pakalpojumu. 

Tāpat mēs piedāvājam veikt interaktīvās balss atbildes (IVR) ierakstu ne tikai priekš savienojuma ar atbilstošo speciālistu, bet arī lai informētu klientu par svētku vai svinamajām dienām.