Podkāsts
Kas ir podkāsts?
Podkāsti mūsdienās ir visur. Tie ir vienkāršs un elastīgs veids, kā būt informētam, izklaidētam vai iedvesmotam ikdienas straujajā ritmā. Podkāsti ir kā radio raidījumi pēc pieprasījuma — tos var straumēt vai lejupielādēt bez maksas daudzās audio platformās.
Jūs varat klausīties jebkurā laikā un vietā par gandrīz jebkuru tēmu, ko vien varat iedomāties — sākot no asins stindzinošiem noziegumiem un smieklīgām komēdijām līdz intervijām, biznesa padomiem, padziļinātiem zinātniskiem pētījumiem, aizraujošiem stāstiem un daudz kam citam.
Podkāstu popularitāte pieaug — arvien vairāk cilvēku pie mikrofona ne tikai klausās, bet arī dalās ar saviem stāstiem, pieredzi un zināšanām. Pasaulē podkāstu klausītāju skaits pārsniedz 500 miljonus, un 55% no tiem vismaz reizi nedēļā lieto audio saturu.
Kāpēc izvēlēties podkāstu? Galvenās priekšrocības
Kāpēc izvēlēties podkāstu? Galvenās priekšrocības
Vienkārša pieejamība – klausītāji var baudīt saturu jebkurā laikā un vietā: ejot, braucot, sportojot u. c.
Plaša auditorijas sasniedzamība – podkāsti ir pieejami visā pasaulē, bez ģeogrāfiskiem ierobežojumiem; nepieciešams tikai interneta pieslēgums vai piekļuve audio platformai.
Efektīva reklāma – reklāmas podkāstos ir personiskas un autentiskas, kas veicina klausītāju uzticību un uzlabo reklāmas rezultātus.
Ilgtermiņa pieejamība – epizodes tiek saglabātas platformās, un klausītāji pie tām var atgriezties jebkurā laikā.
Daudzveidīgs saturs un formāti – intervijas, stāsti, diskusijas, mini sērijas, izglītojoši un izklaidējoši raidījumi – plašs pielietojuma spektrs.
Balss un valodas pielāgošana – podkāstus iespējams veidot dažādās valodās vai ar dažādām balsīm (reālām vai sintezētām), pielāgojot saturu konkrētām auditorijām un tirgiem.
Profesionāla skaņas kvalitāte – ar mūsdienu tehnoloģijām iespējams nodrošināt augstas kvalitātes skaņu pat mājas apstākļos.
Digi Media sniegtās priekšrocības
Digi Media priekšrocības
Pieredze un profesionalitāte – vairāk nekā 10 gadu pieredze nozarē, piedaloties dažādu projektu izstrādē un realizācijā. Garantējam visaugstākās kvalitātes rezultātu.
Pilna cikla podkāstu izstrāde no A līdz Z – sākot no satura koncepta, scenārija un ieraksta līdz montāžai, mūzikas un skaņu efektu pievienošanai, lokalizācijai un izplatīšanai populārākajās platformās (Spotify, Apple Podcasts u. c.).
Radošums un inovācija – sekojam jaunākajām tendencēm un piedāvājam mūsdienīgus, radošus risinājumus, kas piesaista auditorijas uzmanību.
Elastība un atbildība – pielāgojamies katra klienta vajadzībām, nodrošinot operatīvu un izdevīgu risinājumu jebkurā posmā.
Ekspertu komanda – sadarbībā ar vairāk nekā 600 sertificētiem tulkotājiem, kas pārzina specializētu terminoloģiju (tieslietas, medicīna, tehnoloģijas u. c.), kā arī ar vairāk nekā 26 pieredzējušiem skaņu inženieriem.
Daudzvalodu lokalizācija – veicam lokalizāciju vairāk nekā 30 valodās (t. sk. latviešu, igauņu, lietuviešu, ukraiņu, krievu, angļu, vācu, somu, zviedru, spāņu, itāļu), ņemot vērā kultūras kontekstu, izteiksmes nianses un auditorijas vajadzības.
Tehnoloģijas un aprīkojums – mūsu rīcībā ir 20 augstākās klases studijas Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ar modernu aprīkojumu, kas garantē izcilu skaņas un attēla kvalitāti.
Drošība un konfidencialitāte – visi projekti tiek apstrādāti, ievērojot augstākos datu aizsardzības un konfidencialitātes standartus.
Piedāvājam izveidot podkāstu no A līdz Z — pielāgotu tieši jūsu saturam un auditorijai.
Koncepcijas izveide
Scenārija izstrāde
Informācijas rediģēšana
Transkripcija un subtitri
Video un skaņas apstrāde
Moderatora nodrošināšana
Pavadrakstu izveide un tekstu sagatavošana
Reklāmas stratēģijas izstrāde
Projekta vadība
Publicēšana, izplatīšana un reklamēšana
Podkāstu statistika 2024-2025
Rādītājs | Dati | Avots |
Globālais klausītāju skaits (2025) | ~584 miljoni klausītāju visā pasaulē, pieaugums par 6,8% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. | Backlinko |
ASV iedzīvotāju, kas klausās podkāstus mēnesī | 55% no iedzīvotājiem vecumā no 12 gadiem un vecāki. | Edison Research |
Vidējais klausīšanās laiks dienā | ~50 minūtes dienā. | Gravital Agency |
Podkāstu reklāmas ieņēmumi (2025) | ~$4,46 miljardi USD. | Radio Ink |
Klausītāji, kas veikuši pirkumu pēc reklāmas | 60% klausītāju ir iegādājušies produktu pēc tā reklamēšanas podkāstā. | Acast |
Zīmola atpazīstamības pieaugums | Podkāsti palielina zīmola atpazīstamību par 89%. | Quill Podcasting |
Klausītāji ar augstu ienākumu līmeni | Lielākā daļa klausītāju mājsaimniecību ienākumi pārsniedz $100,000 gadā. | Strategic Media Inc. |
B2B auditorijas lojalitāte | B2B podkāstu klausītāji ir lojāli, regulāri klausās un ir uzņēmumu lēmumu pieņēmēji. | Lower Street |