Podkāsts

Kas ir podkāsts?

Podkāsti mūsdienās ir visur. Tie ir vienkāršs un elastīgs veids, kā būt informētam, izklaidētam vai iedvesmotam ikdienas straujajā ritmā. Podkāsti ir kā radio raidījumi pēc pieprasījuma — tos var straumēt vai lejupielādēt bez maksas daudzās audio platformās.

Jūs varat klausīties jebkurā laikā un vietā par gandrīz jebkuru tēmu, ko vien varat iedomāties — sākot no asins stindzinošiem noziegumiem un smieklīgām komēdijām līdz intervijām, biznesa padomiem, padziļinātiem zinātniskiem pētījumiem, aizraujošiem stāstiem un daudz kam citam.

Podkāstu popularitāte pieaug — arvien vairāk cilvēku pie mikrofona ne tikai klausās, bet arī dalās ar saviem stāstiem, pieredzi un zināšanām. Pasaulē podkāstu klausītāju skaits pārsniedz 500 miljonus, un 55% no tiem vismaz reizi nedēļā lieto audio saturu.

Kāpēc izvēlēties podkāstu? Galvenās priekšrocības

Kāpēc izvēlēties podkāstu? Galvenās priekšrocības

  • Vienkārša pieejamība – klausītāji var baudīt saturu jebkurā laikā un vietā: ejot, braucot, sportojot u. c.

  • Plaša auditorijas sasniedzamība – podkāsti ir pieejami visā pasaulē, bez ģeogrāfiskiem ierobežojumiem; nepieciešams tikai interneta pieslēgums vai piekļuve audio platformai.

  • Efektīva reklāma – reklāmas podkāstos ir personiskas un autentiskas, kas veicina klausītāju uzticību un uzlabo reklāmas rezultātus.

  • Ilgtermiņa pieejamība – epizodes tiek saglabātas platformās, un klausītāji pie tām var atgriezties jebkurā laikā.

  • Daudzveidīgs saturs un formāti – intervijas, stāsti, diskusijas, mini sērijas, izglītojoši un izklaidējoši raidījumi – plašs pielietojuma spektrs.

  • Balss un valodas pielāgošana – podkāstus iespējams veidot dažādās valodās vai ar dažādām balsīm (reālām vai sintezētām), pielāgojot saturu konkrētām auditorijām un tirgiem.

  • Profesionāla skaņas kvalitāte – ar mūsdienu tehnoloģijām iespējams nodrošināt augstas kvalitātes skaņu pat mājas apstākļos.

Digi Media sniegtās priekšrocības

Digi Media priekšrocības

  • Pieredze un profesionalitāte – vairāk nekā 10 gadu pieredze nozarē, piedaloties dažādu projektu izstrādē un realizācijā. Garantējam visaugstākās kvalitātes rezultātu.

  • Pilna cikla podkāstu izstrāde no A līdz Z – sākot no satura koncepta, scenārija un ieraksta līdz montāžai, mūzikas un skaņu efektu pievienošanai, lokalizācijai un izplatīšanai populārākajās platformās (Spotify, Apple Podcasts u. c.).

  • Radošums un inovācija – sekojam jaunākajām tendencēm un piedāvājam mūsdienīgus, radošus risinājumus, kas piesaista auditorijas uzmanību.

  • Elastība un atbildība – pielāgojamies katra klienta vajadzībām, nodrošinot operatīvu un izdevīgu risinājumu jebkurā posmā.

  • Ekspertu komanda – sadarbībā ar vairāk nekā 600 sertificētiem tulkotājiem, kas pārzina specializētu terminoloģiju (tieslietas, medicīna, tehnoloģijas u. c.), kā arī ar vairāk nekā 26 pieredzējušiem skaņu inženieriem.

  • Daudzvalodu lokalizācija – veicam lokalizāciju vairāk nekā 30 valodās (t. sk. latviešu, igauņu, lietuviešu, ukraiņu, krievu, angļu, vācu, somu, zviedru, spāņu, itāļu), ņemot vērā kultūras kontekstu, izteiksmes nianses un auditorijas vajadzības.

  • Tehnoloģijas un aprīkojums – mūsu rīcībā ir 20 augstākās klases studijas Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ar modernu aprīkojumu, kas garantē izcilu skaņas un attēla kvalitāti.

  • Drošība un konfidencialitāte – visi projekti tiek apstrādāti, ievērojot augstākos datu aizsardzības un konfidencialitātes standartus.

Piedāvājam izveidot podkāstu no A līdz Z — pielāgotu tieši jūsu saturam un auditorijai.

  • Koncepcijas izveide

  • Scenārija izstrāde

  • Tulkošana un lokalizācija

  • Informācijas rediģēšana

  • Transkripcija un subtitri

  • Video un skaņas apstrāde

  • Moderatora nodrošināšana

  • Pavadrakstu izveide un tekstu sagatavošana

  • Reklāmas stratēģijas izstrāde

  • Projekta vadība

  • Publicēšana, izplatīšana un reklamēšana

Podkāstu statistika 2024-2025

RādītājsDatiAvots
Globālais klausītāju skaits (2025)~584 miljoni klausītāju visā pasaulē, pieaugums par 6,8% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.Backlinko
ASV iedzīvotāju, kas klausās podkāstus mēnesī55% no iedzīvotājiem vecumā no 12 gadiem un vecāki.Edison Research
Vidējais klausīšanās laiks dienā~50 minūtes dienā.Gravital Agency
Podkāstu reklāmas ieņēmumi (2025)~$4,46 miljardi USD.Radio Ink
Klausītāji, kas veikuši pirkumu pēc reklāmas60% klausītāju ir iegādājušies produktu pēc tā reklamēšanas podkāstā.Acast
Zīmola atpazīstamības pieaugumsPodkāsti palielina zīmola atpazīstamību par 89%.Quill Podcasting
Klausītāji ar augstu ienākumu līmeniLielākā daļa klausītāju mājsaimniecību ienākumi pārsniedz $100,000 gadā.Strategic Media Inc.
B2B auditorijas lojalitāteB2B podkāstu klausītāji ir lojāli, regulāri klausās un ir uzņēmumu lēmumu pieņēmēji.Lower Street