LAIPNI LŪDZAM MŪSU UZŅĒMUMĀ

IVR

IVR

KAS IR IVR (INTERAKTĪVĀ BALSS ATBILDE)?

Tas ir izplatīts saīsinājums no interaktīvās balss atbildes nosaukuma. IVR automatizētās tālruņa sistēmas izmanto kontaktu centri, lai atbildētu uz ienākošajiem zvaniem vai atbildot uz izejošo zvanu, sniegtu zvanītājam ierakstītu ziņojumu ar iespējām un informāciju. 

Zvanītāji var ievadīt savu atbildi, izmantojot tālruņa tastatūru (tonālā zvanīšana) vai balss komandas (IVR ar balss atpazīšanu). Pēc tam IVR sistēma novirza zvanu, izmantojot maršrutēšanu uz aģentu vai pašapkalpošanās lietojumprogrammu.

IVR bieži ir pirmā mijiedarbība starp zvanītāju un organizāciju, zvanot uz zvanu centru, tāpēc tas var ietekmēt zvanītāja uztveri, izmantojot balss toni un lietošanas ērtumu. 

The voice of the announcer (timbre, age) is important in the creation of IVR, as well as the jingle that is played while the customer is waiting to be connected. We provide these services as a one-stop shop, offering a large selection of voices from the voice bank, and we also have a music composition service at the customer’s disposal. Also, we offer to make an IVR recording not only to connect with the appropriate specialist, but also to inform the client about holidays or celebratory days.